[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]

فروشگاه کادو و صنایع دستی ای اس جی شاپ به منظور افزایش رضایت مشتریان خود تمام تلاش خود را کرده است تا مجموعه ای از جواب سوالات متداولی که مشتریان با آن روبرو می‌شوند را جمع آوری و پاسخ دهد. در صورتیکه جواب یا پرسش خود را در این صفحه پیدا نکردید، از طریق صفحه تماس با ما (تماس تلفنی یا ارسال ایمیل) با ما در تماس باشید. همکاران ما در اسرع وقت با شما در ارتباط خواهند بود.

[/vc_column_text][woodmart_title size=”small” color=”primary” align=”right” style=”underlined” title=”روند ثبت سفارش” woodmart_css_id=”5e2d79d66ca81″][vc_tta_accordion spacing=”5″ c_align=”right” c_icon=”chevron” active_section=”0″ no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”به چه روش‌هایی می توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟” tab_id=”1-1″][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]از طریق وب سایت می توانید برای ثبت سفارش اقدام کنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟” tab_id=”1-2″][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]همکاران ما از ساعت 9 تا 21:00 پاسخگوی تلفنی شما می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

  • آقای قریشی  – 09146991825

 [/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟” tab_id=”1-3″][vc_column_text text_larger=”no”]در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. همکاران ما در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش از طریق راههای ارتباطی (پیامک، تماس تلفنی یا از طریق پیغام در تلگرام و واتساپ) به شما اعلام میشود.

 [/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟” tab_id=”1-4″][vc_column_text text_larger=”no”]بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با ای اس جی شاپ تماس بگیرم؟” tab_id=”1-5″][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف وب سایت ای اس جی شاپ برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت ای اس جی شاپ با شما تماس خواهند گرفت.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][woodmart_title size=”small” color=”primary” align=”right” style=”underlined” title=”روند ارسال و پیگیری سفارش” woodmart_css_id=”5e2d797146848″][vc_tta_accordion spacing=”5″ c_align=”right” c_icon=”chevron” active_section=”” no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”آیا امکان ارسال هدیه از طریق فروشگاه ای اس جی شاپ برای عزیزانمان وجود دارد؟” tab_id=”2-1″][vc_column_text text_larger=”no”]بله، شما می توانید بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود، جهت بسته بندی کادویی مناسب، الصاق کارت تبریک و نحوه ارسال با همکاران ما تماس گرفته تا هماهنگی های لازم مطابق میل شما در این زمینه صورت گیرد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟” tab_id=”2-2″][vc_column_text text_larger=”no”]بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده می شود. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”اگر کالای ارسالی با کالایی که سفارش دادم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟” tab_id=”2-3″][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید. بدیهی است فروشگاه ای اس جی شاپ خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می‌کنند.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟” tab_id=”2-4″][vc_column_text text_larger=”no”]

  • هزینه ارسال سفارشات برای کل کشور: 20 هزار تومان
  • هزینه ارسال سفارشات زیر 200 هزار تومان شهر تبریز :  12000 تومان
  • هزینه ارسال سفارشات بالای 200 هزار تومان شهر تبریز :  رایگان

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][woodmart_title size=”small” color=”primary” align=”right” style=”underlined” title=”روند درج پیشنهاد، انتقاد و شکایت” woodmart_css_id=”60a91538d90ca”][vc_tta_accordion spacing=”5″ c_align=”right” c_icon=”chevron” active_section=”” no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”در صورت داشتن شکایت، انتقاد و پیشنهاد باید چکار کنم؟” tab_id=”pishnahad”][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]در صورت داشتن هرگونه شکایت، می توانید از طریق واحد امور مشتریان درمیان بگذارید.
و یا به طور مستقیم با شماره تماس 09146991825 در تماس باشید.
ما همیشه آماده رسیدگی به شکایات و جلب رضایتمندی شما هستیم.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]