فروشگاه کادو و صنایع دستی السای به منظور افزایش رضایت مشتریان خود تمام تلاش خود را کرده است تا مجموعه ای از جواب سوالات متداولی که مشتریان با آن روبرو می‌شوند را جمع آوری و پاسخ دهد. در صورتیکه جواب یا پرسش خود را در این صفحه پیدا نکردید، از طریق صفحه تماس با ما (تماس تلفنی یا ارسال ایمیل) با ما در تماس باشید. همکاران ما در اسرع وقت با شما در ارتباط خواهند بود.

روند ثبت سفارش

به 3 طریق می توانید برای ثبت سفارش اقدام کنید:

  1. از طریق وب سایت
  2. از طریق پیام رسان‌های تلگرام و واتساپ و تماس مستقیم با کارشناسان ما
  3. از طریق دایرکت اینستاگرام

همکاران ما از ساعت 9 تا 21:00 پاسخگوی تلفنی شما می باشند. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما از طریق تلگرام، یا واتساپ پیغام بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

  • خانم کاظم‌پور  – 09910887083
  • آقای عادل  – 09148329184

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. همکاران ما در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش از طریق راههای ارتباطی (پیامک، تماس تلفنی یا از طریق پیغام در تلگرام و واتساپ) به شما اعلام میشود.

 

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف وب سایت السای برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت السای با شما تماس خواهند گرفت.

روند ارسال و پیگیری سفارش

بله، شما می توانید بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود، جهت بسته بندی کادویی مناسب، الصاق کارت تبریک و نحوه ارسال با همکاران ما تماس گرفته تا هماهنگی های لازم مطابق میل شما در این زمینه صورت گیرد.

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده می شود. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید. بدیهی است فروشگاه السای خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می‌کنند.

  • هزینه ارسال سفارشات برای کل کشور: 20 هزار تومان
  • هزینه ارسال سفارشات زیر 200 هزار تومان شهر تبریز :  12000 تومان
  • هزینه ارسال سفارشات بالای 200 هزار تومان شهر تبریز :  رایگان

روند درج پیشنهاد، انتقاد و شکایت

در صورت داشتن هرگونه شکایت، می توانید از طریق واحد امور مشتریان درمیان بگذارید.
و یا به طور مستقیم با شماره تماس 09148329184 در تماس باشید.
ما همیشه آماده رسیدگی به شکایات و جلب رضایتمندی شما هستیم.